منتدى سكان مدينتي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول منتدى إليكتروني يجمع كل سكان مدينة مدينتي بالقاهرة الجديدة للمشاركة وتبادل الافكار والآراء فيما بينهم، كما يعمل كإتحاد للملاك وكيان قوي ومسموع له تأثره باعتباره ممثلا لكافة أعضائه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مقترحات تطوير المنتدى

كاتب الموضوعرسالة
أبو العز

أبو العز

مقترحات تطوير المنتدى  Empty
مُساهمةموضوع: مقترحات تطوير المنتدى    مقترحات تطوير المنتدى  I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 04, 2010 8:07 pm

اخوكم محمد عزازى

الاستاذ مينا بداية اشكرك على مجهودك الكبير ، للخروج بهذ المنتدى الرائع وهى فكرة كنت احلم بها من فترة بس الحمد لله حضرتك اخدت المبادرة

يشرفنى المساعدة فى الاشراف على اى قسم تحدده للمساعدة واقترح عمل قسم للمغتربين او المقيمين خارج مصر ويكون هناك توبيك باللعة الانجليزية

انا سجلت باسم ابو العز اذا مسموح وان كان لى اقتراح التسجيل بالاسم الحقيقى والصورة لسهولة التعارف بيننا

ياريت تخلى شكل الاستايل باللون الاخضر زى ما كان فى الاول فهذا اللون يعطى انطباع بالخضرة

اقترح عمل قسم لتطورات العمل بالمشروع ويتم تحديثه بالصور والفيديو ويشرف عليه احد الاخوة المتواجدين فى مصر

وفقكم الله

على فكرة انا علشان أوافق على الاشراف مش ح اقبل اقل من 20,000 دولار فى الشهر غير تذاكر السفر وشقة فى مدينتى لاتقل عن 200 متر

Very Happy

مقترحات تطوير المنتدى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اهلا و سهلا و مرحباااااااااااااااااااااا